1. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ROTAX MAX CHALLENGE
  2. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  3. ΙΣΤΟΡΙΑ
  4. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
  5. ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΑΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 125 MAX DD2

ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΑΙ ΠΕΙΡΑ 30 ΕΤΩΝ ΣΤΟ karting…

Όταν η BRP ξεκίνησε τις εμπορικές δραστηριότητες στον χώρο των κινητήρων kart την δεκαετία του 1980, κυριάρχησε αμέσως στην αγορά, λόγω της υπεροχής της και της πολυετούς πείρας που είχε η εταιρεία στην κατασκευή και παραγωγή αεροπορικών δίχρονων κινητήρων. Ως γνωστόν, στα αεροπλάνα, η αστοχία κινητήρα... δεν είναι ανεκτή. Η εταιρεία νίκησε σχεδόν σε όλα τα πρωταθλήματα διεθνή ή τοπικά, και ακόμα και σήμερα 30+ χρόνια μετά συνεχίζει να κυριαρχεί σε όλο τον κόσμο, σε όλα τα πρωταθλήματα και σε όλες τις κατηγορίες.

Το 1997,η εταιρεία λανσάρισε έναν νέο κινητήρα βασισμένο στην εμπειρία της, με προχωρημένη για την εποχή εκείνη τεχνολογία 2χρονων κινητήρων, ειδικά για χρήση στους αγώνες kart με την ονομασία 125 ΜΑΧ. Aυτός ο κινητήρας υπήρξε τόσο πετυχημένος, που έμεινε απαράλλαχτος μέχρι το 2015 όπου και παρουσιάστηκε ο νέος κινητήρας 125 MAX EVO.
 
2013  30η επέτειος της Rotax στα Karts. 
 
2011 70,000 Rotax MAX κινητήρες κατασκευάστηκαν.
 
2009 60,000 Rotax 125 MAX κινητήρες κατασκευάστηκαν.
10η επέτειος των τελικών του Rotax MAX Challenge. 
 
2007 Παρουσιάζεται ο κινητήρας Rotax 125 Micro MAX.
 
2006 Ανοίγει η αγορά σε όλους του κατασκευαστές σασί γαι τον κινητήρα 125 MAX DD2.
 
2004 Παρουσιάζεται ο κινητήρας Rotax 125 Mini MAX engine.
 
2003 25,000 Rotax 125 MAX κινητήρες κατασκευάστηκαν.
 
2002 Σταματά η παραγωγή του κινητήρα Rotax 100 κ.εκ.
Παρουσιάζεται ο κινητήραςRotax 125 MAX DD2 με το επαναστατικό σύστημα κίνησης δίχως αλυσίδα! και με 2 ταχύτητες.
Παρουσιάζεται το επαναστατικό και πρωτοποριακό Rotax RM1 kart. Διαθέτει μίζα, μπαταρία, όπισθεν!!! και 4 δισκόφρενα με ρύθμιση κατανομής πέδησης.
 
2000 Παρουσιάζεται ο κινητήρας Rotax 125 Junior MAX.
Ξεκινά ο θεσμός του Rotax MAX Challenge Grand Finals.
 
1999 Ξεκινά ο θεσμός του Rotax MAX Challenge σε εθνικό επίπεδο.
 
1997 Παρουσιάζεται ο κινητήρας 125 MAX.
 
1995 Ο επίσημος διεθνή φορέας CIK, που ανήκει στην FIA, ομολογκάρει τον περιστροφικό κινητήρα Rotax 100 κ.εκ. με τις reed βαλβίδες.
 
1992 Παρουσιάζεται ο δίχρονος εμβολοφόρος κινητήρας Rotax 100 κ.εκ. (CIK/ICA-Junior class)
 
1986 Παρουσιάζεται ο δίχρονος Rotax 100 κ.εκ. με reed βαλβίδες. (CIK/ICA class)
 
1983

IΠαρουσιάζεται ο θρυλικός δίχρονος περιστρεφόμενος Rotax 100 κ.εκ.

(CIK/FIA and FSA classes)