ROTAX HELLAS

GALATSIS RACING TEAM

Με το kart ο Δημήτρης Γαλάτσης ασχολείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια (από το 1986). Στην αρχή ξεκίνησε σαν αγωνιζόμενοςμε πολλές διακρίσεις και στη συνέχεια δραστηριοποιήθηκε σαν αντιπρόσωπος της ιταλικής HAASE (σασί) το 1992.Το 1999 πραγματοποιείται η συμφωνία με τη γνωστή σε όλους ROTAX! Η ROTAX το 2000 μπήκε δυναμικά στο χώρο του kart διοργανώνοντας ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, το ROTAX MAX CHALLENGE.


Το αγωνιστικό καρτ είναι ένα από τα πιο θεαματικά μηχανοκίνητα σπορ και σε συνδυασμό με τα σχετικά χαμηλά κοστολόγια που έχει, δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να γνωρίσει τον υπέροχο κόσμο του. Βέβαια εκτός από δυνατές συγκινήσεις το καρτ είναι και το καλύτερο σχολείο για κάποιον που θέλει πραγματικά να μάθει να οδηγεί με ασφάλεια αλλά και ταχύτητα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι όλοι οι μεγάλοι οδηγοί αγώνων F1 έχουν ξεκινήσει από αυτό το ...σχολείο του καρτ! Τα τελευταία χρόνια η αυστριακή εταιρεία ROTAX έχει ταράξει τα νερά στον χώρο με την παρουσίαση ενός μοτέρ καινοτομία του ROTAX MAX FR 125cc. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ένας μονοκύλινδρος, δίχρονος, υδρόψυκτος κινητήρας με ψηφιακή ανάφλεξη και αυτόνομη μίζα. Το σύστημα εξάτμισης έχει μεταβλητό σύστημα αποβολής των καυσαερίων και τέλος καλύπτει γερμανικές προδιαγραφές ρύπων και ηχορύπανσης. Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια αυτού του μοτέρ είναι το χαμηλό κόστος συντήρησης, αφού ο κατασκευαστής δίνει 50 ώρες λειτουργίας για να γίνει ο πρώτος έλεγχος και το service. Αν αναλογιστούμε ότι ένα κλασσικό αερόψυκτο μοτέρ χρειάζεται έναν ανάλογο έλεγχο κάθε 8 με 10 ώρες καταλαβαίνουμε την διάφορα! Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα, η ευκολία χρήσης, η αξιοπιστία, η δύναμη και το χαμηλό κόστος συντήρησης έχουν κάνει το ROTAX MAX μια άριστη επιλογή για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει ή και να πρωταγωνιστήσει στον χώρο του καρτ.

Η ROTAX δεν έμεινε μόνο στην κατασκευή του μοτέρ, αλλά προχώρησε και στο επόμενο πολύ τολμηρό αλλά άκρως επιτυχημένο βήμα. Διοργάνωσε ένα παγκόσμιο ενιαίο πρωτάθλημα με όλους τους αντιπρόσωπους της παγκοσμίως με χρονική διάρκεια 5 ετών. Η κάθε χώρα ξεχωριστά διοργανώνει εθνικά πρωταθλήματα και στο τέλος η ROTAX με ένα ιδιαίτερο σύστημα βαθμολογίας επιλέγει τους καλύτερους οδηγούς από κάθε χώρα και συμμετέχουν με τα έξοδα όλα πληρωμένα στους τελικούς του παγκοσμίου.

Πολύ εύκολα λοιπόν καταλαβαίνουμε ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος για την ROTAX αφού όλες οι κινήσεις γίνονται πολύ προσεκτικά με βασικό γνώμονα την ευχαρίστηση του αγωνιζόμενου ο οποίος αναζητά την δράση μέσα στην πίστα οδηγώντας και όχι στον χώρο των pits ή των συνεργείων ξοδεύοντας άσκοπο χρήμα και χρόνο επισκευάζοντας το καρτ του. Η συνέχεια προβλέπεται ακόμη πιο θεαματική και συναρπαστική, με τους νέους κινητήρες Max Evo. Αναμείνατε λοιπόν ένα εξαιρετικό νέο πρωτάθλημα.